بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
RF3 World Firmax3 Malaysia adalah salah sebuah syarikat e-dagang milik bumiputera yang memasarkan produk yang berkualiti untuk kesihatan, kecantikan dan memberi peluang perniagaan bagi semua golongan di Malaysia.

RF3 World bukanlah satu nama yang asing kerana produk ini telah lama berada dipasaran Malaysia dan seluruh Asia. Ianya memiliki Good manufacturing practices (GMP) pelesenan bagi pengeluaran dan penjualan makanan, produk ubat, dan produk farmaseutikal serta mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan HALAL dari Jakim.

Produk RF3 World

RF3 World Malaysia mempunyai produk yang khusus untuk kesihatan dan kecantikan dalaman serta luaran. Terdapat empat (4) produk utama yang sering mendapat sambutan paling tinggi iaitu FirMax3, SoulMax3, O2max3 dan Slimax3

RF3 World Firmax3 Malaysia

Namun produk yang paling mendapat permintaan adalah Firmax3. Ianya adalah produk krim pertama RF3 World dan pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semulajadi tempatan.

Krim Firmax3

FIRMAX3 adalah krim yang diformulasikan menggunakan teknologi nano iaitu partikel dari bahan-bahan yang digunakan telah menjadi "Super Halus” sehinggakan jika disapu dan digosok pada kulit akan segera meresap dan terus ke peredaran darah.

Maka... Ianya dengan pantas memberikan manfaat yang amat berkesan untuk lebih sihat dan cantik. Krim Firmax3 ini juga dapat menyeimbangkan hormon. Hormon yang tidak seimbang menjadi penyebab kepada masalah kulit cepat tua dan mudah mendapat penyakit.

Kandungan Krim FirMax3:
  1. Kigelia Africana - Extract Kigelia membantu menegang dan melembutkan kulit, Tindak balasnya dengan hormon berkeupayaan menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan keanjalan kulit.
  2. Manjakani - Manjakani membaiki tisu mukosa dan sebagai pencegah jangkitan. Manjakani juga membantu dalam proses pemulihan tisu yang rosak.
  3. Pegaga (Centella Asiatica) - Tinggi Vitamin A and C. Membantu proses keratinization dan penyembuhan.Menggalakkan sintesis kolagen secara semulajadi.
  4. Yam Liar (Dioscorea Villosa) - Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma. Antioksida dan merehatkan otot.
  5. Aloe Vera - Agen pelembap dalam produk penjagaan kulit. Menegang, merangsang dan membaharui kulit untuk kelihatan muda.
  6. Sel Asas Epal - Kandungan sel asas (stem cell) dalam Epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berupaya untuk membentuk sel yang baru.
  7. Tongkat Ali (Eurycoma longifolia) - diakui membantu dalam pembentukan testosterone, Ia digunakan untuk merawat "erectile dysfunction" dan pulmonary arterial.
  8. Ekstrak Soya - Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.
  9. Kollagen - kollagen membantu proses pengantian “soft tissue” dan kartilage yang rosak. Menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sihat.
  10. Vitamin A - Membantu kulit melawan kerosakan akibat radikal bebas. Vitamin A larut dalam lemak membantu pembentukan sel baru kulit.
  11. Vitamin B3 - Vitamin B3 diperlukan untuk pernafasan sel, membantu penghasilan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protin, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sihat. Berkesan untuk merawat kadar kolesterol darah dan mencegah sakit jantung. Ia juga digunakan untuk merawat kencing manis, sakit sendi dan juga migrain.
  12. Vitamin B5 - Membantu mengawal paras kandungan kolestrol dalam saluran darah dan digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohidrat serta protin kepada tenaga. Juga kebiasaannya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat.
  13. Vitamin E - Membantu mengurangkan kesan “stretch marks” juga menghalang kesan “age spots”, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.
Dengan 13 kandungan utama yang merupakan herbal pilihan dan kemudian diolah dengan memanfaatkan teknologi nano lalu menjadikan firmax3 sebagai krim penstabil hormon nombor 1 selain untuk kesihatan dan kecantikan luaran serta dalaman.

Fungsi Dan Kegunaan Krim Firmax3
Selain fungsi utama krim Firmax3 sebagai agen penstabil hormon, ia juga bertindak mencairkan darah, menambah dan membekal oksigen serta mengurangkan asid dalam badan.

Krim Firmax3 juga boleh menganjalkan kulit wajah dan bagian tubuh lainnya, menghilangkan jerawat, menghilangkan eye bag serta menghilangkan dagu berlapis.

Ia juga mampu mengubati luka, kesan terbakar, menurunkan kolesterol, menghilangkan asid dalam darah, mengubati sakit jantung, mengubati sakit diabetis dengan merendahkan kadar gula dalam darah, menegangkan payudara dan menghilangkan keputihan.

RF3 World Firmax3 Malaysia

Cara Menggunakan Krim Firmax3
Dengan teknologi nano yang menghasilkan krim yang super halus ini menjadikan Firmax3 ini krim yang sangat unik dalam pemakaiannya. Pemakaian krim Firmax3 tidak di minum atau di ditelan tapi cukup disapu di nadi tangan dan nadi leher.

Ketika disapu di nadi tangan dan nadi leher, krim firmax3 akan meresap ke pembuluh darah dan melalui darah inilah nutrisi dari krim firmax3 tersebar keseluruh anggota tubuh. Semua peringkat umur boleh menggunakan krim firmax3 termasuk yang sistem pencernaannya rosak



Peluang Bersama RF3 World Malaysia
RF3 World syarikat pengeluar produk yang khusus untuk kesihatan dalaman dan luaran. Terdapat empat (4) produk terbaik yang sering mendapat permintaan tinggi, iaitu:
  1. SOULMAX3 
  2. FIRMAX3 
  3. O2MAX3 
  4. SLIMAX3 
RF3 World juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.

Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.

Facebook Page: RF3 World Nor Jannah: 017 344 8876
Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849

Contest

Jom sertai Contest Cari Duit Raya 2016 - RF3 World Firmax3 Malaysia yang bernilai RM2,000. (20 Feb 2016 sehingga 20 May 2016) Dapatkan maklumat lanjut di sini: Contest Cari Duit Raya 2016 - RF3 World Firmax3 Malaysia

Contest Cari Duit Raya 2016 - RF3 World Firmax3 Malaysia


17 comments - "Krim Firmax3 RF3 World Malaysia"

menarik ni Bro BM.. :)

RF3 World memang terbaik dan sangat bermanfaat :)..

paridah delete icon 11:58

PRODUK YG BAIK UTK KSHTN N KECANTIKAN NI...

Peluang menarik utk jadi usahawan berjaya... all the best utk contest juga... :)

Jomlah sertai contest ni. Mudah jer tapi lumayan hadiahnya!

Krim firmax3 ni tidak dinafikan antara produk terbaik utk kesihatan dan kecantikan yg ada dipasaran Malaysia

seri delete icon 10:16

asalama saya pun join gak....jom support :-)
http://www.ummiseri.com/rf3-world-firmax3-malaysia/

Assalamualaikum...Dari kontest yang sama...Semoga berjaya.. :)

http://www.myideakini.com/2016/04/rf3-world-firmax3-malaysia.html

lumayan jugak... baru nak berjinak2 hehehe semoga berjaya

Unknown delete icon 22:44

Sangat menarik! Semoga berjaya untuk contest ini.

http://mygoingdistant.blogspot.com/2016/03/rf3-world-firmax3-malaysia.html?m=1

Salam bro BM..... RF3 World memang syarikat yang teguh dan produk mereka terutamanya Firmax3 memang terbaik. Semoga berjaya... BM.

Semoga Selalu Berjaya :) Salam dari Indonesia :)

Produk ni dah dikenali kat Indonesia ni. Moga dengan artikel ni, akan lebih berjaya produk ni di Malaysia.

Goodluck untuk kontest SEO ni.

Gimana ini daftar kontesnya gan?

Sila ke link berikut: http://www.akmaomar.com/contest-cari-duit-raya-2016/
Semoga berjaya ya

Terimakasih gan, semoga berjaya juga ya :)

Komen anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Blog BinMuhammad - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

p/s: Komen berserta link url aktif ( <a href=http://..... ) akan terus dianggap spam. Harap maklum

 
Copyright © 2015 BinMuhammad - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap