بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Prestasi & 10 Blogger Terbaik Malaysia 2016: Sungguh cepat masa berlalu dan kini sudah pun dipenghujung bulan April 2016. Bulan Rejab juga sudah lebih separuh dilalui... Hanya tinggal sebulan lebih sahaja lagi akan tiba pula bulan penuh keberkatan, Bulan Ramadan yang dinanti-nantikan... Semoga kita semua dipanjangkan usia untuk dapat menikmatinya lagi... Amin.

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua sahabat dan tetamu BinMuhammad... Semoga anda semua sihat dan berbahagia bersama insan-insan tersayang.

Prestasi 10 Blogger Terbaik Malaysia 2016

Ini merupakan artikel terakhir BinMuhammad pada bulan ini maka bermakna hanya sebanyak 12 posting yang berjaya di terbitkan sepanjang bulan April 2016. Jumlah yang sama seperti bulan Mac yang lalu. Tiada peningkatan nampaknye...

Bagaimana pula dengan prestasi trafik blog BinMuhammad... mendatar gak ke?

Prestasi trafik blog BinMuhammad

Alhamdulillah... Bulan April 2016 nampaknya ada peningkatan prestasi. Terima kasih kepada semua yang sudi singgah seketika di blog picisan ini kerana anda semualah yang menaikkan trafik blog ini. Maka...pencapaian ini adalah milik anda semua...

Blogger Terbaik Malaysia 2016

Tiada anugerah yang paling bernilai mampu ku berikan buat blogger-blogger hebat yang sungguh ramah mesra ini. Kehadiran anda sambil menitipkan sebaris dua komen menceriakan setiap artikel di blog ini.

Terima kasih... Inilah 10 blogger terbaik Malaysia 2016 yang sentiasa memberi semangat untuk diri ini terus menulis walaupun banyak kekangan dan rintangan. Malah sehinggakan untuk berkunjung balas pun agak sukar dilakukan namun anda semua tetap sudi bersama...

Jika ada yang masih belum mengenali, sudi-sudikanlah untuk berkunjung dan mengenali blogger-blogger terbaik Malaysia 2016 ini. Keramahan mereka pasti memikat hati dan setiap perkongsian memberi kenangan abadi...

Top 10 commentators berikut adalah bagi bulan Mac & April 2016. Anda semua Blogger Terbaik Malaysia 2016 dan kekal terpahat My Bloglist... Terima Kasih...
  1. http://karyaku-paridahishak.blogspot.com/
  2. http://www.khirkhalid.com/
  3. http://perducinta.blogspot.com/
  4. http://nurul-izwa.blogspot.com/
  5. http://www.mommavogue.com/
  6. http://kakitravelkhairuddin.blogspot.com/
  7. http://mrsablogstori.blogspot.com/
  8. http://www.sentiasapanas.com/
  9. http://www.akifimtiyaz.com/
  10. http://www.jiesusanos.com/
10 Blogger Terbaik Malaysia 2016

Tidak kiralah sama ada silent readers atau yang mesra memberi komen, anda semua amat-amat dihargai... Terima Kasih... InsyaAllah, bertemu lagi di bulan Mei 2015 nanti...

19 comments - "Prestasi 10 Blogger Terbaik Malaysia 2016"

In sha Allah sentiasa sokong sahabat-sahabat blogger...
Terima kasih Blogger BM...

Alhamdulillah tersenarai juga... t kasih BM dan tahniah juga buat rakan2 lain yg tersenarai juga. In shaa Allah, selagi diizinkan akan sentiasa berkunjung jika berkelapangan berblog... :)

paridah delete icon 22:29

ASSALAM DIK BM...KAK INGATKAN TADI SENARAI BLOGGER HEBAT MSIA...TAPI OK SANGATLAH TERSENNARAI ANTARA TERHEBAT DAN DISENANGI DI SINI...TKSH BANYAK DPT MENGONGSI NAMA DI BLOG BM YG FEMES NI..SEMOGA SEMAKIN SUKKSES DLM BLOGGING.

Terima kasih

Semoga kita terus bjaya. Terus maju ke depan.

Ehh ade saya! hehehe...terima kasih BM semoga ukhwah kiter berpanjangan ;)

Rangkaian blogger yang hebat. Tahniah.

Assalammualaikum... BM,

tahniah kepada kekawan yang tersenarai.. mereka semua memang terbaik..

mselim3

pls: sibuk akhir2 nie... kurang aktif. Insaallah sahabat BM andai ada masa aktif balik ...

titan delete icon 03:37

aku dah tak rajin dah macam dulu-dulu.

dah tua dah.

tak larat dah wat macam muda-muda dulu..huhu

Alhamdulillah...terima kasih
Maaf ya PC, dah lama tak bw ke blog anda.

Kagum dgn KK...walaupun sibuk masih berkesempatan singgah.
Terima kasih, semoga ukhwah berpanjangan

Waalaikumsalam,
Memang senarai blogger hebat Malaysia lah tu! Terima kasih Kak Paridah. Amat2 menghargai kunjungan akak

InsyaAllah... Semoga kita terus maju, berjaya dan kekal berblogging

Mana boleh tertinggal! Anda memang antara blogger terbaik Malaysia yang tidak boleh dilupakan!

Waalaikumsalam...sahabat,
Adalah biasa blogger sekejap timbul sekejap tenggelam...TAPI Jgn sampai tenggelap terus ya!

Aku lagi tua dari hang...

Semuanya blog hebat. Banyak boleh belajar dengan rakan-rakan blogger.

Assalamu'alaikum.. Senang sangat rasanya bisa bertandang ke blog bagus milik sodara. Terdapat banyak ilmu baru saya dapat darinya. Salam kenal sahaja dari blogger bandung - indonesia...

Senarai blogger yang hebat. Lain blogger lain pulak citarasa kan?

Komen anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Blog BinMuhammad - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

p/s: Komen berserta link url aktif ( <a href=http://..... ) akan terus dianggap spam. Harap maklum

 
Copyright © 2015 BinMuhammad - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap