بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Minyak Herba Asmak, penawar asma pada bayi. Selain itu produk keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd ini mampu merawat semput, lelah, batuk, kahak dan selsema bukan sahaja pada bayi tetapi juga orang dewasa.

Malah Minyak Asmak ini turut berkesan dijadikan penawar untuk merawat pelbagai jenis penyakit lain dan di antara adalah:
  • Meredakan sakit dan bengkak gigitan serangga, 
  • Merawat luka dan lecur terkena api,
  • Membantu mengurangkan dan menyembuhkan sakit/kembung perut, lenguh, buasir, sembelit, senggugut, sakit kepala, migrain, resdung, sakit gigi, strok dan ulser.
  • Membantu melancarkan aliran darah.
Minyak Herba Asmak Penawar Penyakit Asma

Wah! Jika mengikut senarai di atas, pastinya Minyak Herba Asmak ini sangat istimewa dan serbaguna! Minyak ajaib yang mempunyai khasiat yang pelbagai! Namun persoalannya...

"Benarkah Minyak Herba Asmak ini mempunyai kebaikan serta mampu menjadi penawar kepada asma dan pelbagai jenis penyakit pada bayi serta sesuai untuk semua peringkat usia?"

Menjawab Persoalan

Minyak Herba Asmak ini adalah produk keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd - MHAM (Pendaftaran Syarikat: 1189521-H). Hasil ramuan dari minyak terbaik bersama herba terpilih menghasilkan minyak asmak yang mempunyai seribu khasiat dan manfaat untuk kesihatan sejagat.

Kenapa Asmak dan bukannya Asma? 
Sebenarnya, sebelum ini ianya dikenali sebagai Minyak Herba Asma namun ditukar nama menjadi Minyak Herba Asmak kerana fungsinya yang bukan sahaja mampu merawat penyakit asma tetapi juga pelbagai jenis penyakit lain.

Minyak-Herba-Asmak-Penawar-Asma

Kenapa minyak asmak ini begitu istimewa?
Berikut adalah keistimewaan dan kelebihan produk Minyak Asmak yang menjadikan ianya amat berkualiti dan berkesan:
  • Isi Kandungan Minyak Asmak - Isi kandungan minyak ini diperbuat daripada 100% bahan semulajadi seperti Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habatussauda, Pati Gamat dan beberapa herba terpilih yang telah terbukti akan khasiatnya.
  • Minyak Berangin - Minyak ini dicipta khusus untuk semua golongan dari bayi sehinggalah warga emas maka pilihan minyak yang berangin paling sesuai untuk semua peringkat usia dan keadaan.
  • Teknologi Moden - Teknologi nano turut digunakan untuk menghasilkan minyak asmak yang mudah serap ke dalam kulit untuk memberikan proses penyembuhan yang lebih pantas dan berkesan. 
  • Ujian Berterusan - Minyak Herba Asmak dihasilkan melalui satu proses R&D yang agak lama dan berterusan agar dapat memberi kesan kemujarapan yang diyakini seperti yang diinginkan
  • Minyak Suci dan Untuk Semua - Selain itu ujian R&D juga penting untuk memastikan formulasi kandungan yang digunakan adalah selamat dan suci serta peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah agar sesuai digunakan oleh semua peringkat usia sama ada pada bayi hinggalah ke warga emas tanpa was-was.
  • Produk Kualiti Premium - Pemilihan bahan, pembuatan, teknologi serta kesuciannya meletakkan Minyak Asmak sebagai satu produk yang berkualiti tinggi!
Minyak Herba Asmak keluaran MHAM ini lulus Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan kini dalam proses untuk menggunakan hologram meditag yang sah dari KKM.

Benarkah Mujarab?
MHAM menerima ratusan testimoni setiap minggu dari pengguna yang menggunakan Minyak Herba Asmak menjadi bukti akan keberkesanan dan kemujarapan minyak asmak ini.

Kurang yakin? Nah! Berikut adalah beberapa contoh testimoni pengguna dan ada banyak lagi sebagai rujukan serta bukti kemujarabannya sebagai penawar penyakit asma pada bayi serta dewasa dan pelbagai penyakit lain di https://www.facebook.com/penawarasma/

Minyak-Herba-Asmak-Penawar-Asma-Testimoni
Minyak-Herba-Asmak-Penawar-Asma-Testimoni

Setelah melihat kelebihan, keistimewaan, teknologi, kesucian serta bukti-bukti dari testimoni maka semuanya adalah jawapan konkrit kepada persoalan pokok di atas.

Jelas bahawa Minyak Herba Asmak ini berkesan dan mujarab sebagai penawar asma, lelah serta pelbagai jenis penyakit lain. Ia juga diperakui sesuai digunakan pada semua peringkat usia, dari bayi hinggalah orang tua.

Minyak Asmak merupakan rawatan alternatif untuk pesakit asma (lelah), semput, dan sewaktu dengannya. Tak perlu lagi guna nebulizer, ubat dan pil.

Cara Guna

Secara umumnya, Minyak Asmak ini digunakan secara sapuan pada kulit. Namun setiap sapuan mestilah mengunakan cara dan teknik serta pada tempat yang betul untuk memberikan kesan kemujarapan seperti yang diinginkan.

Selain itu, waktu atau masa sapuan minyak juga penting untuk keberkesanan yang lebih pantas dan ketara.

Berikutan itu, pengguna Minyak Herba Asmak akan diberikan rundingan cara pakai mengikut penyakit atau masalah yang dihadapi oleh pengedar Minyak Herba Asmak yang sah dilantik oleh MHAM.

Pelanggan digalakkan berhubung terus dengan pengedar tersebut sama ada untuk sebarang masalah berkaitan, pertanyaan atau berkongsi pengalaman mencuba. 

Inilah kelebihan pengguna Minyak Herba Asmak di mana anda akan mendapat perkhidmatan lepas jualan secara berterusan tanpa kompromi.

Minyak Herba Asmak - Produk

Selain itu, MHAM turut mengeluarkan produk Bedak Asma' yang diperbuat dari tanah liat putih berkualiti tinggi untuk merawat masalah kulit seperti ruam, kudis buta, panau, kayap, gatal-gatal dan sebagainya yang sesuai untuk kegunaan bayi dan orang dewasa.

1 Rumah 1 Minyak Herba Asmak

Bagi menjamin produk keluaran MHAM adalah asli, tulen dan tanpa sebarang penipuan produk palsu, Minyak Herba Asmak ini tidak dijual secara pasaran terbuka

Minyak Herba Asmak hanya boleh dibeli melalui lebih dari 1,300 agen pengedar yang sah di seluruh negara. Setiap pengedar yang sah mempunyai ID unik sebagai rujukan pelanggan untuk memastikan kesahihan agen pengedar tersebut serta untuk keberkesanan khidmat lepas jualan.

Harga sebotol Minyak Herba Asmak adalah RM39.00 (30ml) namun hasil kemujaraban yang ditawarkan tidak ternilai harganya.




Sekiranya berminat nak mendapatkan maklumat lebih lanjut, mencuba, mengguna, membeli atau pun nak menjadi agen Minyak Herba Asmak, anda boleh ke link di bawah atau hubungi terus :
Minyak Herba Asmak Penawar Penyakit Asma Pada Bayi

Malang tidak berbau... Hargailah kesihatan kita dan dapatkan Minyak Herba Asmak untuk disimpan di setiap rumah, tempat kerja serta bawalah ia di mana-mana sahaja anda berada untuk keperluan disaat memerlukan.

11 comments - "Benarkah Minyak Herba Asmak Penawar Asma Bayi"

akak pun beli sebotol...dah lama habis..sedap dipakai bila rasa berangin bila disapu..

Buat bekalan ubat, guna masa perlu pun bagus macam ni.

Terima kasih atas perkongsian ini. Bagus.

paridah delete icon 11:25

Memang perlu ada minyak ubat begini sbg simpanan kegunaan bila2 perlu.

Assalamualaikum....Simple & padat artikel tuan. Semoga berjaya dengan kontest ni yer tuan :)

Pha Is delete icon 10:02

ni share..

info tambahan :

"Minyak Herba Asmak keluaran MHAM ini lulus Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan kini dalam proses untuk menggunakan hologram meditag yang sah dari KKM."

jika benar seperti yang didakwa, kna sertakan sekali dengan MAL nombor pada produk dan juga pada mana-mana iklan kerana produk yang sudah lulus berdaftar perlu dipamerkan nombor pendaftaran KKM (dikenali dengan MAL nombor).

nombor MAL tersebut bermula dengan "MAL" diikuti dengan angka nombor kelulusan dan diakhiri dengan 1 huruf sama ada N, T, X, ataupun A..

memang terbaik minyak ni. wajib ada dirumah

jom baca minyak herba asmak pulla

Tanpa Nama delete icon 16:54

Yang ni macam bukan Minyak Herba Asma yang asal. Mohon perhatikan betul betul untuk elak kekeliruan. Boleh lihat di herbaasma.com atau lihat iklan di Kosmo online. Terima kasih dan harap info ni membantu.

Belum lulus lagi KKM ni... masih dalam proses memohon, tu sebab kena tukar label, kena ada nama syarikat .. kena letak kandungan bahan, dan mesti ada cara guna. Kalau tak ada perkara2 ni susah minyak herba asmak ni nak lulus KKM.

tp minyak ni mmg mantap. aku dah try... bedak asmak pun best

tahniah bm menang contest seo minyak herba asmak

Komen anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Blog BinMuhammad - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

p/s: Komen berserta link url aktif ( <a href=http://..... ) akan terus dianggap spam. Harap maklum

 
Copyright © 2015 BinMuhammad - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap