بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Relaks Minda VS BinMuhammad: Setiap yang bermula pastikan berakhir... begitulah juga dengan Blog Relaks Minda @ relakssminda.blogspot.com. Blog yang telah wujud sejak September 2012 akhirnya terhenti pada 9 Jun 2015 kerana serangan Malware yang telah mengupload sofware lalu mencuri informasi blog yang membuka auto rss feed sehingga dianggap ancaman malware kepada Google.

Kini... Tiada lagi entri terbaru di relakssminda.blogspot.com buat tatapan anda cuma setiap entri lama boleh diolah semula mengikut kesesuaian semasa lalu diterbitkan semula. Hanya itu yang boleh dilakukan tanpa sebarang terbitan sebarang entri terbaru.

Berakhirnya relakssminda.blogspot.com tidak bermakna berakhirnya blog Relaks Minda. Relaks Minda akan diteruskan namun ianya tidak akan menggunakan nama Relaks Minda tetapi menggunakan nama admin BinMuhammad sebagai kesinambungan dengan alamat URL lain...

Perkongsian di Blog BinMuhammad juga dikecilkan topiknya agar ianya tidak terlalu pelbagai dan lebih spesifik

Untuk makluman, relakssminda.blogspot.com masih boleh anda layari tanpa sebarang masalah cuma tiada lagi entri terkini yang boleh diterbitkan.

Relaks Minda vs BinMuhammad
vs
Relaks Minda vs BinMuhammad

Kepada semua sahabat dan tetamu yang selama ini menyokong Relaks Mindarelakssminda.blogspot.com diharapkan dapat meneruskannya bersama Blog BinMuhaamad @ dammahumnib.blogspot.com.

Terima Kasih dan Anda semua amat-amat dihargai...

6 comments - "Relaks Minda vs BinMuhammad"

Mana dunia ko ni...kosong jer..haha..

saya suka kepada domain yang baru ini..

ooo...patutlah
maksudnya yang lama tu dah takde lah
patut nampak dia tak ada entry baru..

apapun teruskan berusaha ye BM, saya akan terus menyokong

Ok terbaik..:)

Baru dapat berkunjung.. yeay!! Tak tahu nak bermula di mana, maka saya mulakan di laman yg ini. Apa pun, sesuatu yg baru pastinya membakar semangat untul lebih berjaya.. semoga terus terinspirasi dlm berkongsi ilmu bermanfaat utk kebaikan insan.. Semoga terus sukses.. aamiin ya Rabb.. :) :)

Semoga blog baru ini lebih menyerlah lagi daripada yang lama. Blog yang sentiasa mendapat hadiah Contest SEO boleh juga diserang malware...semoga BM terus sukses dalam dunia blogger. Insha Allah...

Komen anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Blog BinMuhammad - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

p/s: Komen berserta link url aktif ( <a href=http://..... ) akan terus dianggap spam. Harap maklum

 
Copyright © 2015 BinMuhammad - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap